top of page

PVT Entertainment onthult nieuw logo

Deze week heeft PVT Entertainment haar nieuwe visuele identiteit en merklogo gepresenteerd. “We staan op een belangrijk kruispunt”, zegt directeur Peter van Terheijden. “Bij deze ontwikkeling past een nieuw logo en nieuwe huisstijl. Zo is onze doelgroep verbreed; naast management richten we ons ook steeds vaker op live producties.”

PVT Entertainment is van oorsprong een eenmanszaak en is nu omgevormd tot BV. “In het verleden hebben we live shows verzorgd van onder anderen Janah Louard en Bryan Stricker”, alfus Van Terheijden. “We kunnen hier op dit moment nog niets over verklappen, maar in deze rol van producent van live entertainment zullen we de komende maanden vaker opduiken.” Het in Rotterdam gevestigde entertainmentbedrijf vertegenwoordigt talenten die actief zijn in alle markten. “We bevinden ons op het snijvlak van talent, content, merken, live-evenementen, sport en geavanceerde technologie. Wat ik belangrijk vind, is dat bij ons niet alleen het talent, maar ook de mens achter het talent centraal staat.” De nieuwe merkidentiteit is ook een teken van de verdere integratie van het in 2019 overgenomen acteursagentschap ArtistMan.

'Voor ons is de belangrijkste inspiratiebron de mate van creativiteit en toewijding van onze talenten'

Manager Willo Schröer licht toe: “Alle artiesten, of het nu zangers, singer-songwriters, acteurs, schrijvers of influencers zijn, vallen nu onder PVT. We hebben geïnvesteerd in de ontwikkeling van onze acteurs, waarbij ze zelf scripts voor films, series en theatervoorstellingen ontwikkelen. ArtistMan zal zich specifiek gaan richten op de promotie van een selecte groep acteurs voor internationale markten.” Van Terheijden: “Voor ons is de belangrijkste inspiratiebron de mate van creativiteit en toewijding van onze talenten. Wanneer we een samenwerking met iemand aangaan, doen we dat altijd voor de lange termijn. We steunen hen door dik en dun.”



Comments


bottom of page